Joc (3) - raspuns

Am primit alte cuvinte: bagaje, dorinta, iubire, ploaie, ochelari. Ce a iesit....

Hai...

Mi-as face bagajele
Sa plec.
Am o dorinta veche
Sa revad Viena.

Am visat intr-o noapte
ca eram acolo
pe o banca
stii
la capatul strazii ce duce spre gara
Privem in josul strazii
Mariahilferstrasse?
culori, multe culori...
Ploua
Asteptam sa vad cum dispar culorile
cum fug care mai de care la adapost
dar nu, erau mai multe
buline, patrate, dreptunghiuri, forme regulate sau incetosate
rosii, albastre, roz, verzi, portocalii....
toate se perindau prin fata mea
unele imi zambeau,
sau le zambeam eu lor?

Si asteptam, cautam...
rosu, verde, albastru, galben, 1, 2, 3
picaturi, ploaie, liniste
soare, curcubeu.

Ai aparut
mi-ai dat ochelarii jos
si mi-ai zis sa te privesc
Te priveam, erai tu.

pe tine te astepam?
pe tine te cautam printre culori? 

Mi-ai sters lentilele, mi-ai pus ochelarii
m-ai luat de mana si mi-ai spus
Hai.

Imi era greu sa ma ridic
te stiam si nu te stiam
te vedeam si parca nu erai
te apropiai si parca te departai

Hai, am auzit, ca pe un ecou
Haaaai.

M-am trezit
erai langa mine, dormeai
am zambit, te-am mangaiat si te-am lasat sa dormi.

Dar, hai,
hai sa ne facem bagajele
sa plecam la Viena,
Venetia
Paris
Londra
Nuremberg.
oriunde
tu si eu
mi-e dor.

Hai.

Iubireeeee.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Da, ştiu

Sunt lucruri