Eu si eu

M-am pierdut printre cuvinte
sunt la pamant
deasupra mea cuvinte
sub mine cuvinte.
Ma ridic si ma scutur
cate cuvinte ma apasau...
In fata un munte
vreau sa-l urc, sa vad dincolo de el
acasa mea?
Calc pe cuvinte
si toate urla sub pasii mei
ma aplec sa le dau la o parte
dar sunt straturi, straturi
cuvinte peste cuvinte
mi-e imposibil sa gasesc pamantul, tarana

Unde sunt? Unde ma aflu?

Cu fiecare pas ce-l fac
urletele cuvintelor calcate
se aud mai tare si mai tare
e un vuiet, e jale, e condamnare
Privesc in urma
am ucis cuvinte iar altele le jelesc
Ma uit mai atent la grupul acela din urma
s-au facut cerc in jurul unui cuvant
sunt intepenite, mute
dar urletul lor il simt, ma loveste in inima
Privesc cuvantul din mijloc
IUBIRE.

Iubire nu misca,
Iubire e picat peste eu
eu e mic, doar doua litere...
vrea sa iasa deasupra, sa se ridice
dar iubire il sufoca, e prea greu
Ma aplec, ridic iubirea
eul trage aer in piept si pleaca
nici nu intoarce privirea...
Iubirea e in palma mea
palida...
Cu un deget ii rescriu conturul
Prinde culoare. Ma arde.
Il asez in mijlocul cercului
Cercul intepenit si mut se trezeste
vuietul e melodie
jalea e cantec
condamnarea - iertare
inima mea - mangaiata.

Iubire se ridica
imi face cu mana si
pleaca.

Ma intorc si calc pe urmele eu-ului
Muntele e in spate
cand am trecut de el?
cand am fost in varful lui?
sunt acasa?

Singurul cuvant ramas e Eu
sunt un om sarac si singur
ratacesc
Eu si eu.

Am un singur cuvant
si pe mine
eu.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Da, ştiu

Sunt lucruri