ganduri amestecate

as vrea sa stiu ca spun ceva aici
as vrea sa fac din scris mai mult, un dar, nu doar necesitatea mea de a elibera cuvinte
eu nu le caut, ele vin si ma ametesc
poate nu sunt asa multe, dar cuvintele astea putine pe care le stiu imi creeaza dansul
alt dans nu stiu, alt dans nu ma accepta sau nu stiu eu exprima altfel miscarea
decat ...
eu sunt doar instrumentul
daca sunt si manuitorul instrumentului inca nu am aflat
ma bucur sa fiu un instrument
care ma poarta cu el
si eu urmez pasii trasati de el
si ma misc in linii haotice sau nu

si uneori simt ca instrumentul e depasit
nu face fata cuvintelor ce vin, nu le mai stie scrie, reda corect, nu pastreaza ritmul
si mi-e rusine
si de aceea vreau
vreau.
sa cred ca pot face ceva din asta?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Da, ştiu

Sunt lucruri