Joc (2) - raspuns

Cineva a raspuns jocului meu si mi-a dat cuvintele: teatru, libertate, altfel, oameni, viata, curaj, pasiune.

Frumoase cuvinte si grele... dar am scris ceva - la prima mana cum imi place mie, neretusat...

Libertatea mea e teatrul

Libertatea mea e teatrul,
Acolo simt ca traiesc
Acolo gasesc Oameni si Viata.
Stiu, peste tot sunt oameni
peste tot este viata....

Dar acolo, la teatru, oamenii sunt Altfel
Timp de cateva ore ma schimb
timp de cateva ore am curaj
timp de cateva ore gandul meu e liber
timp de cateva ore privesc oamenii din alti oameni
oamenii din alte vieti...
pe mine si ai mei...
Timp de cateva ore vad, aud, simt, cuget, plang, rad, astept, gasesc, vreau, pot...

In cateva ore pot trai mai mult decat intr-o viata.

Ce e ciudat? La final,
cand cortina cade,
as dori sa raman acolo, ceva mic, dar peste tot
sa fac parte dintr-un decor, sa fiu reflector...
sa fiu ceva
si sa vad
mereu
scena, actorii
jocul lor dinainte de spectacol
jocul lor din spectacol
jocul lor de dupa spectacol
chiar daca, jocul asta
implica lupta, lacrimi, renuntare
pana la urma e doar pasiune
pasiune si viata.

Teatrul pentru mine e libertate
teatrul pentru cei ce-l fac e pasiune si viata (cred)
teatrul pentru ceilalti e ceva altfel,
teatrul e neimportant si efemer am auzit undeva...

Chiar e neimportant si efemer?
Dar vietile noastre cum sunt?


PS: A nu se crede ca zilnic merg la teatru... ar trebui ... dar cum facem mai toti, ne ingradim libertatea ... asa si eu.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Da, ştiu

Sunt lucruri