Trebuie sa vezi

De ceva vreme am vrut sa pun aici o lista cu piese de teatru pe care trebuie sa le vezi.

Ma bucur ca teatrele incep sa-si promoveze si video spectacolele... Intai am dat de filmuletele de promovare pentru piesa "Felii" de Lia Bugnar - cu Ofelia Popii - (Teatrul Radu Stanca - Sibiu") - vedeti mai jos.




Ele sunt vinovate pentru ca am ajuns sa vad piesa si inca mai vreau sa o vad...

Azi am descoperit ca Teatrul Metropolis are si genul acesta de promovare.
In cazul piesei "Vocea umana" de de Jean Cocteau cu Oana Pellea povestea e invers... Mai intai am vazut piesa si apoi filmul.
Sper ca pentru cei ce nu au vazut piesa, filmul sa-i faca sa mearga sa o vada.

Iata datele cu ultimele reprezentatii:
- 10 decembrie Teatrul National Cluj
- 15 decembrie Teatrul Metropolis - ultima reprezentatie din 2011

Alte piese care mi-au ramas in gand:
-> "Ma tot duc" (cu Oana Pellea si Mihai Gruia Sandu) - Teatrul Foarte Mic
-> "Lear" (cu Mariana Mihut,Valeria Seciu, Dorina Chiriac, etc) - Teatrul Bulandra
-> "Noi 4" (cu Lia Bugnar, Ilinca MAnolache, Dorina Chiriac, Maria Obretin) - Tatrul Luni de la Green - dar nu doar acolo - e o experienta noua teatrul altundeva si nu intr-un teatru

Deocamdata atat...
->

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Copacul

Visul nebunului neîntregit

Da, ştiu