Putem noi adopta cat pot ei omora?

Aceasta este intrebarea acum... Putem noi adopta atat cat ar putea ei omora?

E vorba despre caini si despre faptul ca legea votata ieri lasa liber uciderii lor. E o lege ciudata, pentru ca nu spune nimic clar. Spune puteti omora sau nu, e in mana voastra, in mana oamenilor, a comunitatii din care faceti parte. Faceti cum zice ea...

Dar pentru a intreba comunitatea, prin referendum sau prin alte metode, inseamna alocarea unor bani de catre primarii pentru acest scop... Si, se stie - bani nu sunt.

Si atunci... ce face legea asta? Creeaza o lupta sociala, o lupta intre cei ce vor moarte si cei ce vor viata... O lupta intre iubitori si neiubitori.
Care dintre ei vor reusi sa-i atraga pe cei neutrii, cei carora le este indiferent, aceia vor castiga.

Ma gandesc - eu, eu ce pot face? Da, mi-e teama de cainii strazii - dar nu vad de ce sa-i omor. Pentru faptul ca s-au nascut caini si fac ceea ce stie sa faca un caine?
E ca si cum ar trebui sa-i omor pe toti cei de care ma tem, care mi-au facut odata rau, cei pe care nu-i iubesc, nu-mi plac... Nu? Ar trebui sa-i omor pe toti cei care imi stau intr-un fel sau altul in cale... E uman? E firesc? E normal?

Voi ce ziceti? Ati putea omara pentru ca "ala m-a suparat rau ma!", "ala m-a injurat de mama", "ala m-a lovit" - e ca si cum ati spune "cainele asta m-a latrat", "celalat m-a prins de pantaloni", "m-a muscat nenorocitul"...
Sunt unii care omoara pentru asta... Faceti parte dintre ei? Da, sunt caini turbati, care au omorat oameni... dar nu sunt si oameni (tot turbati?) care au omorat oameni. Si din cate stiu nu sunt condamnati la moarte.

Cainii de ce trebuie sa moara?

Am cautat site-uri pentu adoptii caini
http://www.adoptiicaini.ro/
http://www.orasulanimalelor.ro/category/adoptii/
http://www.4animals.ro/distanta.html

Poate nu toti ne dorim sa fim criminali...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Da, ştiu

Sunt lucruri