Nevoie

Am nevoie de o scară
Să ajung la sufletul tău
Să-mi pun capul pe inima ta și să rămân acolo
Până când toate durerile tale se vor pierde
Până când vei reînvăța să râzi
Până când vei uita că sunt acolo.
Am nevoie să-ti simt bătăile inimii în tâmpla mea
Și de acolo mai departe,
Până-i prind ritmul, până deslușesc durerea,
Să o iau să o transform în dans african
Lepădător de rele și neguri,
Să bat cu tălpile mele pământul în ritmul dictat de inima ta
Până când ne vom pierde în praf, tâmplă pe inima ta
Până vei uita tot ce a fost și vei trăi doar în acum.
Am nevoie de o scară...
Să ajung la sufletul tău.
Dar poate tu ai nevoie de altceva,
Coboară și spune-mi.
Pot doar să ascult și apoi să tac,
dacă asta-mi vei cere,
Voi învăța să-mi așez tâmpla pe cuvintele tale,
să le ascund în mine până vei uita că sunt acolo.
Tăcerea mea îți va deveni sprijin
Până când fruntea ta va vrea să coboare pe umărul meu,
Iar dacă nu se va întâmpla,
Voi învăța doar să stau și să ascult în tăcere,
Cât tu ai nevoie.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Da, ştiu

Sunt lucruri