de ce ne temem?

de ce ne temem?
si mai grav
ne temem unii de altii
si nu mai exista incredere
orice incercare de apropiere a cuiva
ne sperie
teama ca ne va distruge echilibrul
cat de siguri suntem ca suntem in echilibru
si daca ulita pe care mergem
nu e decat un fir de ata?
poate ca mana ce vine spre noi
e cea care creaza echilibru
care transforma firul de ata in cale
si poate ca mana care vine catre noi
cere ajutor
de ce ne este teama ca a da presupune a pierde?
si daca ar fi asa?
cred ca orice pierdere e de fapt un castig
e clar ca ceea ce am pierdut nu ne era necesar
si ceea ce am aflat dupa ne este mai util.
ne temem de ce am putea descoperi despre noi
ne temem de suferinta
ne temem de propriile lacrimi
ne temem sa vedem.
nu-mi place teama asta
dar o am
faptul ca o recunosc e un prim pas
eu incerc
dar nu toti accepta
incercarea mea provoaca teama altora
ne e frica sa ne luam de mana
fara sa ne intrebam ce va fi
ce va fi, va fi!
nu avem cum sa stim
sunt presupuneri
si asa
nimeni nu va mai cunoaste pe nimeni
vom fi doar presupuneri sau prime impresii
eu presupun ca tu
tu presupui ca eu
si asa eu si tu
nu vom deveni unu
ci doar un noi nedefinit,
de ce ne temem?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Da, ştiu

Sunt lucruri