copilul de pe bicicleta

Nu stiu cum a disparut bicicleta verde
probabil imbatranise
si...
apoi a fost inlocuita de una rosie
care a disparut de asemenea
dar eu raman copilul de pe bicicleta
in sus, in jos
sarut mana vecina
sarut mana vecine
zi de zi
strabat strazi
amintiri
flori, soare
imi e de ajuns
o tricicleta magica
sa ma iau la intrecere cu fluturii
sa le arat ca pot fi unul dintre ei
caut mereu buburuze
ma pictez pe maini, pe fata
poate asa devin fluture
uneori, desi magica, tricicleta intra in revizie tehnica
si atunci
imi iau pantofii albastri
ochelarii intunecati, sapca
si plec
in sus, in jos
strabat strazi
case batrane imi spun ca timpul e reversibil
sa cred
intr-o zi ne vom intoarce
intr-o zi voi calari pe un cal alb
voi strabate poteci
in sus, in jos
pana cand calul va manca jaratec
va prinde aripi
si ma va duce sus, sus, sus
de unde imi voi da drumul
sa-mi masor propriile-mi aripi.

azi revad bicicleta verde, bicicleta rosie
mi-e dor de tricicleta magica, ce este tot in revizie
sunt in dreptul unei case vechi
si caut calul alb
dar inca nu stiu ce face timpul
in sus, in jos?
astept calul alb
sau deja l-am avut
iar aripile mele m-au adus aici?
si daca am aripi
de ce nu sunt fluture?
si daca am aripi
de ce sunt aici, jos?
si daca am aripi
de ce astept calul alb?
si daca am aripi
pentru ca sunt copilul de pe bicicleta?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Da, ştiu

Sunt lucruri