nimeni și nimic

nimeni și nimic nu mă poate opri
să descopăr mai departe
ce mi-e dat să descopăr
deşi, mă intreb
de ce atâta așteptare?
de ce nu ieri?
de ce mâine?
atâta timp ...
ce am să descopăr?
atât de important încât
timpul să nu pară pierdut?
ce tu, cel dinainte,
nu ai descoperit?
ce nu poate fi spus?
ce nu pot citi?
ce?

ce ne deosebește,
deși, părem identici?

timpul

doar tu.
tu ieri, eu azi,
poate mâinele tău.
tu azi, eu azi,
despărțiți doar de clipe.
tu mâine, eu mâine,
alt mâine mereu.
doar eu.

timpul tău lasă urme în tine
timpul meu lasă urme în mine
urme ce nu se văd, nu se spun,
urme ce nu pot fi puse în cuvinte
urme cărora le tot căutăm pricini și înțelesuri
și timpul trece,
alte urme, alte pricini, alte înțelesuri.
timpul trece și
nimeni și nimic nu mă poate opri
să descopăr mai departe
ce mi-e dat să descopăr.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Da, ştiu

Sunt lucruri