Viata

Stai! Ti-am zis,
Dar ai mers mai departe.
Stai! Stai!
Te-ai incapatanat si ai mers mai departe.
Am cautat ganduri ca sa-ti pun hamuri
Sa te opresc.
Au curs lacrimi...
A fost durere...
Nimic. Ai mers mai departe!
Am schimbat carari
Am facut pasi impiedicati,
Ai cazut, te-ai ridiat, dar nu te-ai oprit
Ai mers mai departe...
Am cautat sa-ti dau bucurie...
Rasul sa te opreasca,
Sa faci macar popas...
Nimic. Ai mers mai departe
cu si mai mare avant.
Esti Viata mea!
Iar eu te urmez
Zi de zi, clipa de clipa
Mereu si mereu...
Pana cand te vei opri
Pana cand EL iti va spune
STAI.

Si atunci, eu am sa stau
si atunci, tu te vei duce
si atunci, eu voi deveni pamant
si atunci, tu vei cauta lumina
si atunci, eu...
Iar ei...
vor plange.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Da, ştiu

Sunt lucruri