Omul potrivit la locul potrivit...

Azi am citit postarea cuiva pe un "wall" - nu dau nume... Spunea asa: "omul potrivit la locul potrivit esti tu in fiecare secunda a vietii tale". Am zambit. Si m-am intrebat cum de eu nu simt asta? Si apoi am zis ca e bine ca mai sunt oameni care simt si cred asta. Si o cred si pentru ceilalti. Au gasit locul, menirea...E meritul lor sau...

Omul potrivit la locul potrivit... Da, probabil ca sta in natura lucrurilor. Insa nu realizam. Asta pentru ca nu constientizam ceea ce ne implineste. Sau mereu vrem mai mult sau altceva, se interpun altii intre noi si noi, si asa pierdem bucuria clipei sau implinirea de-o clipa.

Eu? Om? Potrivit la locul potrivit?

Cum pot simtii care este locul? Acum in clipa asta. Nu vreau decat sa simt ca am un loc... menirea mea? Care este? Ce pot cu adevarat? Pentru ca ce nu pot stiu... dar ce pot?

Sau "omul potrivit la locul potrivit esti tu in fiecare secunda a vietii tale" - nu inseamna decat ca traiesc si nimic mai mult. Si trebuie sa multumesc si sa ma multumeasca asta.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Da, ştiu

Sunt lucruri