Vocea

Vocea din minte sau vocea din suflet?
Care din ele mă defineşte?
care din ele urlă mai tare
dă din picioare şi deschide uşi?
Care, le-nchide, aruncă cheia şi-mi dă tăceri?
Care, cuvinte pune în mine
şi le aşează într-un nou vers?
Care, îmi spune că nu e bine,
că ceea ce scriu nu e poem?
Care, mă roagă să scriu mai departe
şi starea de bine să o păstrez?
Care, îmi spune că doar prin lacrimi
în a mea viaţă pot să păşesc?
Care, mă face să cant toată ziua,
chiar de n-am voce şi nici instrument?
Care, îmi spune ca sunt afonă şi-atunci să tac,
si doar să-ascult?
Care, îmi spune iubeşte în tăcere,
aşteptă destinul să-ţi creeze poteci?
Care, mă ştie mai bine ca mine şi mă iubeşte,
dand la îveală ceea ce sunt?
Care e vocea ce este şi-n minte,
pe care şi-n suflet o port?
ce nume poartă?
cum să o strig să îmi răspundă?
Voce umană?

Voce umană tu imi dictezi?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Da, ştiu

Sunt lucruri