Dorința

Aş vrea să evadez din ceea ce sunt
din felul în care mă manifest,
din felul trist de a fi
Aş vrea să ies dintre gratiile astea
pe care eu mi le-am pus
fără să stiu de ce şi cum
să fiu eu aşa cum sunt,
aşa cum mă bucur
aşa cum visez şi rad
aşa cum nu pot arăta că sunt.
Am luat cuvintele pe care le ştiu
le-am amestecat, iar şi iar
şi am început să le scot la întamplare
aşa cum au vrut ele
în ritmul lor.
Mă gandesc că aşa mă pot arăta
mă gandesc că aşa mai scot un braţ, un zambet,
o aripă, un gand, un picior, o răsuflare
printrd gratiile astea
şi le arunc către voi, în braţele voastre.
Sper să nu vă lovească.
Nu vreau să lovesc
vreau doar să mangai.
Mă creez din cuvinte mereu altfel
şi totuşi eu.
evadez, bucată cu bucată
dar niciodată întreg.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Gânduri

Sunt lucruri