feedback?! Intre doua vieti - pentru cei ce stiu :)

Nu stiu cum,
in ce fel
am ajuns cocotata,
intr-un turn de otel
haine de soldat, altfel tricotat
fara de cer, desi in el.
Anii treceau,
pasi faceam
sa fiu vazuta
si auzita.
insa Altcineva
a vrut altceva.
Durere mare
mi-a scos in cale.
Ma simteam vinovata
de acea durere toata
nu intelegeam
era vina mea
ca nu puteam?
era vina mea
ca iubeam?
e o vina?
iubeam.
e lumina?
da.
lumina a venit
intr-o alta tara
eram afara, afara din mine
dar totusi cu mine.
am trait altceva
fara de turn,
si-uniforma de fum,
mi-am trait iubirea
am aflat fericirea.
zile au trecut
m-am reintors in turn
turnul de sticla
cu iubiri interzise
puse doar pe hartie
in grafice
frumos colorate
pentru minciuni adevarate.
Si am aflat.
Cerul era,
desi nu-l vedeam
poate il simteam?
cel de acolo
sol mi-a trimis
2 ingeri
copii.
si-atunci
dupa o noapte
aproape de moarte
am stiut.
Am iesit din turn
si am vrut culoare
sa iau din orice floare
sa mi-o pun in suflet
pentru intreaga viata.
Si acum, de ma vezi.
O sa vezi culoare
de la orice floare,
si un pic de cer
fara turn de fier.







Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Copacul

Visul nebunului neîntregit

Da, ştiu