Tie

Eu, acum, aici
Fata-n fata cu tine
nu ai chip dar stiu ca esti
si citesti randurile acestea...

Eu, acum, aici
nu sunt nici Cartarescu, nici Liiceanu
nu am renume, nici macar nume
eu, aici scriu.

E un joc in care tu ai intrat
astepti mereu ceva
eu nu stiu ce
dar incerc sa-ti dau.

Tu acum zambesti, sper.
eu asta incerc
sa te fac sa zambesti.
Nu sunt Paler, Cioran
sunt eu.

Nu stiu daca-ti place sau nu
dar faptul ca te reintorci
e un semn
ca eu, aici, sunt ceva.

ca aici cuvintele mele
nu sunt rebuturi gasite intr-un cos,
aruncate de zei si reanimate de mine
fara de sens.

Si sper sa te reintorci
sa-ti regasesti aici zambetul
sau lacrima amintirilor inchise
si reacceptate.

Se poate plange de placere
asa cum se poate rade de prea mult pustiu si durere
lacrima si rasul sunt semne ca esti.
sa radem, sa plangem impreuna
sa fim.
te astept.





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Da, ştiu

Sunt lucruri