Au trecut si Zilele Bucurestiului 2008

Au fost doua zile pline de evenimente pentru bucuresteni. Concerte pentru toate varstele si gusturile - folclor din maramures, Costel Busuioc, Bryan Adams - asta ca sa le enumar doar pe cele ce mi-au iesit in cale.

Strazi pline de oameni, trasuri ca pe vremuri, costume de epoca, mestesugari si arta populara toate acestea te intampinau in incercarea de a vedea cat mai multe. Ce am reusit sa vad eu? Casutele mestesugarilor de pe aleea cu fantani - aici am baut suc natural de mere si mi-am zis ca intr-o zi am sa-mi iau niste scaune taranesti - din acelea cu 3 picioare - desi prietenii imi zic ca pentru ce? Apoi am ajuns in Pta Constitutiei - unde la ora aceea (12-13) se faceau ceva repetitii de sunet iar alaturi tronau standurile unuia din targurile imobiliare ale acestei perioade (asta pentru ca mai era unul la Casa Poporului - pe care l-am vizitat si despre care va voi vorbi intr-un alt post).

Dupa toate acestea am ajuns in centrul vechi unde se faceau repetitii pentru concertul Costel Busuioc (scena de la BNR). Alaturi de scena am baut primul must pe anul acesta si chiar a fost bun desi am stat ceva la coada pentru a ajunge la el). Dupa aceea am admirat costumele si trasurile si m-am intrebat de ce nu se iterzice traficul auto pe toate acele strazi ale centrului vechi pentru ca pe acolo sa circule doar trasuri - asa cam cum e prin Viena... De ce sa se intample asta doar de Zilele X sau Y?

Am ajuns pe seara si la Izvor - concertul Bryan Adams. Au fost momente enervante atunci cand un elicopter survola zona si acoperea cu zgomotul sau muzica. A trebuit sa inaintez in multime catre scena pentru a scapa de acel haos. Sonorizarea nu mi s-a parut perfecta - dar a fost bine. Atmosfera ok. Dupa concert a urmat un alt spectacol de sunet, foc, apa si lasere. Nu-mi e prea usor sa descriu miscarea apei invaluita in culoarea data de lumini, inconjurata pe alocuri de foc, artificii si lasere.

Momentul de final al serii (pentru mine) l-au constituit artificiile din fata casei poporului....

E clar, am pierdut multe, nu am vazut teatru, nu am vazut circ, nu am vazut urban art, nu am vazut... cine mai stie cate... dar zic ca totusi am vazut suficient... Mai exista si anul viitor cand se vor implini 550 de ani de la atestarea documentara a Bucurestiului....

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Da, ştiu

Sunt lucruri