Ada Milea si "Nasul" lui Gogol

Teatrul Act. Eu prima data aici. Printre liceeni. Se joaca (sau se canta?) piesa "Nasul" a lui Gogol (in viziunea Adei Milea si a lui Bogdan Burlacianu - Bobo de la "Fara Zahar" si regia lui Alexandru Dabija). Auzisem in urma cu cateva zile (la Bookfest) cateva fragmente si imi doream sa vad totul. Am vazut. Mi-a placut! Zic ca merita sa dai o partida de Remi (ce mi se oferise in acea zi) pe acest spectacol. As mai fi stat, as fi dorit sa vad si Quijote, sa vad si Apolodor, sa vad tot. De data asta am vazut doar Nasul - un nas fugar, o fata ramasa trista si neteda, un medic care se spala pe maini, o publicitate normala cu 8 copeici, 5 copeici, 3 copeici, 7 copeici, 10 copeici, un 25 martie, un frizer cu maini parfumate, o dimineata parfumata, un somnoros, un 7 aprilie, un nas cu un cos pe el, nasuri cantatoare....
E ADEVARAAAAAAAAAAAAAAAAAT!

Detalii despre fata neteda mai jos.


Acum imi doresc foarte mult sa vad Quijote. De ce? Poate fragmentul de mai jos va raspunde.



Ei? Ce ziceti? Vreti si voi? Atunci poate ne vedem la British Council pe 27 iunie - pentru varianta in engleza. Daca nu, aflati unde se intampla lucruri de aici www.adamilea.ro

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Da, ştiu

Sunt lucruri