Aștept

Azi am cerut iar cuvinte. Am primit: iertare, joc, prezent, iubeste

Am așteptat să-ți ceri iertare
Un singur cuvânt aveai de rostit
Nu ți-am cerut luna, nici stelele
Am vrut doar să stiu că nu m-am inșelat
Că tot ce am trăit a fost real
Că tu exiști și ești așa cum am simțit
Că nu a fost un joc, așa, să treacă vremea
Că m-ai văzut și tu.

Incă aștept un cuvânt
Poate nu ești tu persoana care mi-l va spune
Tu nu ai știut să rostești cuvântul tău,
Ești trecut.
In prezent caut altceva.
Am învățat să iert și te-am iertat
A fost un joc frumos și uneori mă dor amintirile
Ce eu am crezut că e iubire,
pentru tine a fost o bifă intr-un carnețel.
E greu să mă vad un nume intr-un șir de alte nume
Un element dintr-o listă...
E mai bine să imi inchipui că sunt o stea
pe care ai poposit să-ți iei energie.
Sau iubirea pe care ți-a fost greu să crezi că ai găsit-o,
și ai fugit de teamă că nu-mi ești suficient.
Dar ar fi trebuit să stii că iubirea nu ține cont de vârstă, scară socială, conturi in bancă.
Iubirea se simte.
Eu am simțit,
tu, ai bifat.
Am iertat.
Acum aștept să simt iar
Dar pare că ai luat totul cu tine
M-ai secat și ai aruncat tot ce mi-ai luat in spațiu.
Aștept orânduirea planetelor, a stelelor, a prafului cosmic, a tot,
să mă readucă in mine
să pot crede, vedea, simți, din nou
Nu, nu am devenit o gaură neagră
Când mă uit la stele știu că pot iubi iar.
Iubește și tu, nu-ți fie teamă.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Da, ştiu

Sunt lucruri