Olimpiada si site-urile de sport

E olimpiada! Azi echipa de gimnastica a Romaniei a castigat bronzul in concursul pe echipe iar Ana-Maria Branza in momentul de fata (ora 13.12 - la care am editat acest text - dar nu pe blog) este calificata in semifinale la spada.

Site-urile de sport (sport.ro, prosport.ro) au afisate pe primele pozitii ale homepage-ului stiri din fotbal si undeva mai jos stiri legate de olimpiada. Doar GSP-ul are o coloana dedicata JO. Nu mi se pare corect. Vreau sa fiu conectata la olipiada, sa vad ce fac sportivii nostrii dar nu prea gasesc informatii in timp real. Nu am gasit un site de sport care sa ma informeze, asa cum o fac atunci cand sunt meciuri de fotbal. Acum imi iau noutatile de pe hotnews.ro.

Pt campionatele de fotbal (vezi cel european) se creaza site-uri dedicate (mai ales daca echipa Romaniei participa - imi amimtesc ca Imedia a facut asta odata). Pt JO de ce nu se face asa ceva?

Update: Intre timp am urmarit mai atent GSP-ul si Hotnews-ul - sunt singurele care au transmis live ceea ce se intampla in finala la spada. Ba nu... si site-ul tvr-ului. Pot spune ca GSP-ul se misca cel mai repede.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Da, ştiu

Sunt lucruri