Eu nu am vârstă

Eu nu am vârstă
Ce este vârsta?
O cifră care spune ce?
Timpul trece.
Da, trece,
Și schimbă tot
Orașul de ieri e mai mic
Dealurile copilăriei îngrădite
Fără fragi, mure și coarne pentru oricine
Noi suntem liberi
Dar tot ce era liber în amintire, azi am pierdut
Le-am îngrădit,
pentru a ne demonstra posesia,
redobândirea a ceea ce ne fusese luat.
Și uite aşa am uitat bucuria (trăirii)
(a fi liber nu înseamnă a avea).
Eu nu am vârstă,
Am un chip, un trup
Cu care plâng, mă bucur, zac, alerg
Am o inimă care bate
Inima mea bate nu pentru că am o vârstă
Ci pur și simplu pentru ca sunt
Nu sunt pentru a număra anii, nu vreau să-i număr
pentru a mă întrista cifrele
Sunt și atât, încă nu știu de ce
Poate voi afla într-o zi
Și da, necunoașterea asta mă întristează
Nu, nu vreau să am vârstă
Vreau să mă bucur, să păstrez clipe
Dar timpul trece,
Da, trece
Și schimbă tot
Chiar și pe mine și cum percep tot
Nu, nu vreau să am o vârstă,
vreau să am ce povesti.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Da, ştiu

Sunt lucruri