Gânduri

Nu ninge, nu plouă, nu bate vântul
E doar noapte și liniște
Gândurile mele se ciocnesc de-a valma
Precum stropii de ploaie
Plouă cu gânduri, mi se va inunda cutia craniană
Și nu se întrevede nici un îngheț
Coboară doar ceața și nu mă mai văd
Dar oare mai văd ceva?
Știu doar că ți-am citit
Ție prietene, cel de azi
Și mai știu că asta mi-a amintit de prietenul de ieri
Și lui îi citeam...
Și mă întreb ce face? Cum mai e?
Și asta mi-a adus aminte de un alt prieten
De care râdeam în studenție când adormea pe scaun învățând
El e bine, din când în când ne mai trimitem un mesaj...
Cum trece timpul... iar ei au plecat și nu-i mai recunosc
numai eu îmi pare că am rămas pe loc
Și gândurile-mi călătoresc din ieri în azi, din azi în ieri sau în mâine
Crâmpeie de viață,
a fost? n-a fost?
Și vreau să nu mai doară dorul.
Câtă liniște în afară, cât tumult înăuntru
Și asta pentru că ți-am citit dintr-o carte
... că încă mai port în mine îmbrățișarea ta strânsă
Atunci am știut că-mi vei fi priten pe viață
Chiar dacă ne sunăm rar și ne vedem și mai rar
Cum o singură zi poate apropia...
Cum e târziu, cum e noapte...
Prietene, de ieri, de azi, de mâine
să ai vise frumoase!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Da, ştiu

Sunt lucruri