Am fost la Madonna

Da, am fost la concert, acel concert atat de controversat si zic eu pe drept.

Am asteptat concertul asta pentru ca imi doream sa vad show-ul Madonna dupa ce urmarisem la Tv si pe net secvente din concertul anterior "Confessions ..." care mi se paruse un super-show (si azi cred acelasi lucru).

Cu doua zile inainte am intrat pe you tube si am cautat secvente din actualul concert "Sticky & Sweet"- cel mai vandut (de ce oare?)- si am constatat ca sunt o sumedenie. Chiar mi-am zis ca - asta e, daca merg la concert si nu vad nimic, vin acasa si ma uit pe you tube.

Si de parte nu sunt de a face acest lucru.

Fac parte dintre acei spectatori care nu au vazut aproape nimic din ce se intampla pe scena, probabil trebuie sa stii unde sa te asezi. Am constat ca in astfel de cazuri experienta concertelor anterioare conteaza. La mine a fost = 0.

Ma multumeste insa faptul ca am vazut destul de bine pe un ecran in apropierea caruia am stat, desi pastrarea locului e o adevarata arta, asta pentru ca sunt multi carora le mai trebuie o bere, un suc ... si atunci ies din multime, se intorc, se freaca de tine, iar cei inalti inevitabil trebuie sa-si croiasca drum si sa se posteze in fata ta. Mai sunt si fani adevarati, care stiu versurile, canta, urla, sar si pana la urma ajung si ei sa se frece de tine - luati de val, de ritmuri. Eu nu ma incadrez aici, nu am sarit, nu am urlat. Am asteptat sa incep sa simt, sa intru in ritm. S-a intamplat si asta dupa mometul huiduielior -pe care iar nu le-am inteles. Ce-au avut cu mesajul Madonnei, care mi s-a parut corect si de bun simt nu stiu... Probabil multi in loc de romanes au inteles romanian nu stiu... Dar, zic eu, huiduielile acelea nu isi aveau rostul.

Nu stiu cum sa cataloghez concertul. M-au intrebat multi amici "cum a fost?" Primele vorbe au fost "So-so" apoi am extins spunand ceea ce am scris mai sus. De fapt nu am vazut show-ul ci doar bucati din el, nu m-a extaziat nimic, nu mi-a ramas "pe creier" nici un efect scenic extraordinar - pentru ca nu le-am vazut. Am platit un bilet pentru a sta in fata unui ecran, ca la cinematograf, numai ca in loc de scaun tapitat si popcorn am avut parte de praf, fum de tigara, a trebuit sa ma inalt pe varfuri, sa-mi incordez spatele, sa accept frecusuri iar cand a inceput sa-mi placa sa aud huiduieli si apoi dupa putin timp The end.
Concluzia e - stai acasa - ia-ti concertul pe DVD si ... tot acolo ajungi sau ia-ti bilet de VIP - macar stii ca stai jos daca altceva...

Despre organizare...
Nu am inteles de ce a fost interzis consumul de bauturi alcoolice pe o raza de X km in jurul parcului, daca oricum in interior bautura de baza era berea?
Nu am inteles de ce s-a anuntat vanzarea biletelor pana la ora 22 cand accesul era permis pana la ora 20.30.
Nu am inteles de ce, daca se stia ca Madonna va intra pe scena la ora 22 - nu au fost anuntati si cei care asteptau acolo. Deja lumea isi pierduse rabdarea. La un moment dat se faceau pariuri de genul - "Dai un milion daca Madonna nu o sa zica Salut Budapesta". Uite ca nu a spus asta, a spus "Hello Roamania".
Nu am inteles de ce scena a fost asa joasa?

Nu am inteles de ce organizatorii dau vina pe public (in legatura cu acuzatiile referitoare la prea putine toalete, cozi la bautura etc) si spun ca majoritatea au intrat pe poarta de la metroul Izvor cand la ora 18 accesul pe acea poarta era deja blocat, iar oamenii erau dirijati catre intrarile din zona Hasdeu?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Copacul

Visul nebunului neîntregit

Da, ştiu