Tot încerc să scriu, să revin

M-a speriat un email, bănuiesc fake, care-mi spunea că în 60 de zile acest blog, cu tot ce conține, va dispărea dacă nu-l migrez în altă parte... 

Am intrat să văd dacă mai trăiește. Trăiește!

Trăiește, așa cum trăiesc și paginile de facebook ale celor decedați... 

Eu n-am decedat dar pentru acest blog a fost ca și cum...

Mi-am dat seama că el înseamnă ceva, bucăți din mine sunt aici,  e ca o amprentă pe care aș lasa-o lumii, că am existat

Tot ce fac în rest, ca artă,  e efemer - pentru că fac spectacole, care mor când actorii nu mai vor să le joace sau când n-au spații în care să se joace sau...

Spectacolele mor uneori prea repede

Râmân în urma lor tot lucrurile scrise, de unii-alții,  pe bloguri ca acesta sau... 

Mai râmân vorbele celor care le-au văzut și vorbesc despre ele

...

Eu trăiesc

Blogul ăsta trăiește

Poate că este cazul să scriu mai des :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Sunt lucruri

Gânduri