Așchie de lună

Am vorbit nopți
Am vorbit zile
Am vorbit
Separați de ziduri
Niciodată împreună la răsărit
Câteva seri ne-am pierdut
Și am uitat să privim luna
Apoi o vedeam în propriile singurătăți
Și ne-o povesteam
Era aceeași lună
O văzusem, o găsisem
Dar nu împreună.
Apoi a venit ceața
S-a lăsat liniștea
Frânturi de lună nevăzută
Sălășluiau prin noi
O așchie în inima ta
O așchie în privirea mea
Pe tine te durea neiubirea
Pe mine mă durea nevăzutul
Așchiile însă își căutau întregul
Așa că încet, încet, ne-au părăsit
Inima ta a țipat scurt, apoi nu a mai durut
Ochiul meu a lăcrimat puțin și apoi a zâmbit
Acum zidurile cad
Ne vom vedea
Zile
Nopți
Ani
Vom privi luna împreună
Și vom căuta în ea
Tu așchia ta
Eu așchia mea
Împreună, în lună.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Sunt lucruri

Gânduri