26 iulie 2015

Așchie de lună

Am vorbit nopți
Am vorbit zile
Am vorbit
Separați de ziduri
Niciodată împreună la răsărit
Câteva seri ne-am pierdut
Și am uitat să privim luna
Apoi o vedeam în propriile singurătăți
Și ne-o povesteam
Era aceeași lună
O văzusem, o găsisem
Dar nu împreună.
Apoi a venit ceața
S-a lăsat liniștea
Frânturi de lună nevăzută
Sălășluiau prin noi
O așchie în inima ta
O așchie în privirea mea
Pe tine te durea neiubirea
Pe mine mă durea nevăzutul
Așchiile însă își căutau întregul
Așa că încet, încet, ne-au părăsit
Inima ta a țipat scurt, apoi nu a mai durut
Ochiul meu a lăcrimat puțin și apoi a zâmbit
Acum zidurile cad
Ne vom vedea
Zile
Nopți
Ani
Vom privi luna împreună
Și vom căuta în ea
Tu așchia ta
Eu așchia mea
Împreună, în lună.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu