Unde esti copilarie?

Mi-am tot dorit in ultimul timp sa fiu copil din nou...

Ma intorceam de la lucru si trecem pe langa un loc de joaca, iarba verde, copii fara griji... mi-as fi dorit sa fiu printre ei ... Atunci am realizat ce naiva eram in copilarie cand imi doream sa ma fac mai repede mare, credeam ca asa -terminand scola- va fi mai bine, nu va trebui sa ma scol devreme, nu voi mai avea lectii de facut... Dar ... Acum imi doresc ce aveam atunci cand nu realizam cat de bine era. Iarba verde, gradina copilariei, mintea de acum, fluturii...
Foarte rar vad acum fluturi, greieri, lacuste. E o minune o plimbare la munte in care redescopar o gargarita, o soparla... cantecul cucului, cand cerul e limpede si mai aproape, nu acoperit de blocuri gri si posamarate.

Antunci ma plangeam de culesul prunelor - recunosc de asta nu-mi este dor ... dar uneori as vrea sa merg la cules de fragi, la greblatul fanului, vreau sa astept prima picatura de must, sa bat sacul cu fasole si apoi sa aleg boabele, sa scot apa dintr-o fantana... ...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Da, ştiu

Sunt lucruri