Scriu ....

Nu am mai scris de foarte mult si asta nu pentru ca nu as fi avut ce, ci pur si simplu pentru ca nu am avut starea necesara. Nu am putut deschide calculatorul dupa orele de serviciu... Nu stiu cum fac unii de pot scrie permanent... Probabil o fac in timpul programului de lucru, functia le permite asta sau... nesimtirea ca sa zic asa, sau cu acordul sefului... Eu nu prea vreau sa fac asta. Vreau sa pot scrie in timpul liber dar am ajuns ca in acest timp sa nu-mi doresc altceva decat sa stau sau sa ma plimb, mai ales ca vine primavara si e cazul sa ne miscam ceva mai mult.

Azi am avut chef sa ascult muzica clasica si am si facut-o. Asa ca iata aici o mostra de ceea ce imi place. Nu am mai ascultat de mult timp genul asta de muzica ...




Multe lucruri frumoase pe lume de care uneori uitam ...

Suntem inconjurati doar de subiecte de scandal, de vedete inventate peste noapte, de femei dezbracate ce apar peste tot ...
In timpul ce a trecut au fost ceva subiecte pe marginea carora as fi vrut sa scriu desi poate ca mai bine ar trebui sa le las asa...

1. Mihaela Radulescu
Nu stiu foarte multe despre tot scandalul iscat. Nu cunosc detalii, nu am urmarit subiectul dar nu-mi place cum profita de pozitia de vedeta de televiziune, cum incearca sa-si mainipuleze admiratorii. Am vazut asta - de fapt nu am rezistat pana la final.
Ce are a face omul de televiziune, cariera, cu viata personala? Poti fi foarte bun profesional si lamentabil in viata personala. Nu cred ca i-au fost contestate calitatile de om de televiziune. Cred ca ii sunt contestate calitatile de "familist"... Acest documentar "laudatio" nu stiu daca si-a atins scopul. Ci a avut efect contrar... Poate ca ar fi fost mai bine sa nu se foloseasca de propria emisiune pentru a rezolva problemele personale...


2. Sindromul sexy-braileanca
Au aparut peste noapte precum ciupercile dupa ploaie. Unii oameni din media se intreaba de ce si cum... Pai cum? Pai de ce?
Pai... Ce vedeti pe primele pagini ale unor ziare? Cu ce vedete defileaza aproape zilnic unele emisiuni TV? Cine apeleaza la ele? Cine le invita - azi intr-o emisiune TV - maine in alta??
De ce e media invadata de femei dezbracate?? Ca sa-i faca concurenta lui Dezbracatu??? Cine le afiseaza, cine plateste pentru spatiile din ziare ocupate de ele, pentru bannerele afisate pe site-uri? Nu mai are presa ce scrie? E in pericol de disparitie? Se salveaza presa folosind femei goale, scandaluri nascocite peste noapte la o bere, pseudovedete manelistice?
Criza e vinovata? Cine naiba e vinovatul?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Copacul

Visul nebunului neîntregit

Da, ştiu