Furtuna de Shakesperare

Furtuna de Shakesperare la Teatrul Mic
regia Catalina Buzoianu

Am avut norocul sa fiu invitata la avanpremiera acestei piese. Vazusem cateva piese in regia Catalinei Buzoianu, dar nici un Shakesperare. Nu citisem piesa, nu stiam nimic despre actiune ... Nu voi povesti ce am vazut ci voi spune doar ce am simtit si ce mi-a placut (asta pentru ca doresc sa vedeti punerea asta in scena).

Mi-a placut tot ce a insemnat scenografie cu toate ca uneori imi era putin teama sa nu cada cineva...(mergeti si vedeti de ce). Mi-a placut muzica, mi-au placut proiectiile ce completau actiunea din scena... Chiar m-au impresionat - pentru ca nu mai vazusem o piesa de teatru in care tehnica moderna sa fie atat de bine folosita si sa completeze actul artistic.

La finalul primei parti nu intelesesem mare lucru si ma intrebam daca e vina mea... si acum ma intreb... M-am simtit mica si incapabila a intelege toate acele lucruri care disecate, luate bucata cu bucata - insemnau ceva, imi spuneau ceva ... M-am pierdut in amanuntele acelea si am uitat de intreg, de poveste...

Partea a doua insa a facut lumina... mi-a deslusit foarte clar, simplu si usor tot ceea ce vazusem in prima parte... Poate asa a fost scrisa piesa... Nu stiu, pentru ca am recunoscut mai sus ca nu am citit-o... Dar, ca de fiecare data dupa ce vad o piesa de teatru, imi zic ca trebuie sa citesc varianta originala.

Oricum, daca ati citit piesa cu atat mai bine, trebuie sa vedeti si punerea asta in scena. Merita. Macar pentru stilul nou/altfel de abordare... (cred eu).

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Da, ştiu

Sunt lucruri