Joc (4) - răspuns

Cuvinte primite: telefon, prieten, joc, raza de soare, amintiri.

Truisme

Pritene îţi scriu
pentru că îţi place să scriu
Probabil tu mi-ai dat aceste cuvinte
ca să nu mă pierd...
Pentru că Prietene,
tu mă auzi şi când tac,
eşti aici chiar de nu te-am chemat,
simţi când am nevoie să-mi fi alături.
Mă suni doar să-mi auzi vocea (spui tu)
Depănăm rar amintiri,
pentru că ne place sa trăim în prezent.
Suntem doi copii şi ne place jocul
Azi sunt o mâţă, tu un căţel
Ar trebui să mă alergi toată ziua....


Ne oprim uneori din joc
şi ne întrebăm când au trecut anii...
Dar apoi continuăm joaca.


Ne-am luat îngheţată
Stăm pe iarba şi privim cerul
Te plângi că o rază de soare
ţi-a intrat in ochi
Eu râd şi te-ntreb
de ce mai ai ochelarii dacă îi ţii pe frunte ...
Am terminat îngheţata...
Plecăm către o altă pajişte, alt loc, alt joc
Bicicletele de inchiriat s-au terminat
Aşa că ne mulţumim cu o plimbare pe lac
apoi in jurul său...
Ne plimbăm mult atunci când o facem
trebuie să recuperăm zilele, clipele
când nu am facut-o.
Uneori iţi citesc. Tu asculţi
E felul tău de a citi, prin mine
Am glumit...
dar ce contează...
atâta timp cât ne e bine...
Uneori mă cerţi
pentru că am devenit dependentă
de telefon
şi uit că tehnologia nu are suflet...
Pe telefon nu-l va durea absenţa mea
pe cei ce mă iubesc
Da.
Aşa că pritene, iartă-mă
că uneori uit, mă pierd, sunt altfel.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Gânduri

Sunt lucruri