Iluzie

Buna! Ce faci? De cand astept intalnirea asta... Stii, uneori tare as vrea sa cunosc ce este in mintea ta... Cum iti vezi interlocutorii, cum ii pictezi cu ochii mintii pe fiecare, in functie de ce vorbe emit pe gura... Cineva a zis, ca poti vedea din felul in care cineva spune "buna ziua", daca a citit sau nu o carte... Ce zici? Eu am citit? Suficient? Cred ca nimic nu ne e suficient...

Hai, spune! Cum ma vezi? Am urechile mari, nasul rosu? Sunt un mascarici? Sau cum? Ma vezi asa cum sunt? Hai, spune, ma vezi asa cum sunt? Spune-mi tu cum sunt? Te rog...

Uite, ma intind aici, pe pamant, in fata ta... sa ma vezi pe de-antregul de acolo de la inaltimea ta... Ma rostogolesc, uite, ma vezi... Aloo, aici jos, jos sunt... Unde privesti? Acolo sus nu sunt eu... Aloo! Aici, uite, rad...Ha, ha, ha, ha... Crezi ca sunt copil? Par un copil? Ha, ha, ha, ha ... Uite, m-am ridicat, m-am apropiat de tine si te privesc in ochi. Uite... Fix, fix
Nu zambesti? Nu clipesti? De ce esti ca de stanca?
Chiar nu merit o clipire de ochi? un zambet scurt? Numic? Nimic? Si eu speram la o strangere de mana, poate o imbratisare... Ha, ha, ha iluzie...
Vezi? Simti aerul? Imi flutur mainile in fata ta... Hai, te rog, spune ceva... sau flutura si tu mainile cu mine... asa ca intr-un zbor... Hai, vorbeste, vorbeste-mi...Promit, promit ca am sa tac si am sa te ascult in liniste... Doar gandurile se vor auzi... dar le voi tine pentru mine...
(nimic, tacere)

Sa stii ca eu te astept, te astept sa-mi vorbesti...Astept sa stii... Astept... astept

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Gânduri

Sunt lucruri